în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

album: brandi carlile - giving up the ghost

Scris de răzvan cîmpean joi, februarie 17, 2011

Brandi Carlile - If There Was No You
Greu de încadrat într-un stil anume, albumul lui Brandi Carlile adună melodii pop, rock, folk sau country. Lansat în 2009, Giving up The Ghost cuprinde 11 piese, unele dintre ele cu profund caracter confesiv, însă, ceea ce  m-a surprins de cam la a doua ascultare (findcă iniţial nu mi-a spus nimic) şi, paradoxal, continuă să o facă, e faptul că toate au versuri puternice. Brandi are muzică aşa cum ar trebui ea să fie, plăcută, dar, mult mai important, memorabilă.
Brandi Carlile - Dying Day
Recunosc din capul locului că prima dată când am auzit-o, cu The Story, îmi părea mai în vârstă, şi o bună bucată de vreme nu m-am putut despărţi de piesa asta. Apoi, i-am auzit Giving up The Ghost şi am fost
realmente fermecat de sinceritatea din muzica ei. O apreciez pentru curajul de a spune uneori lucruri neplăcute, o apreciez pentru tristeţea ei aparte, pentru faptul că, inevitabil, nu poate să nu mă atingă.
Brandi Carlile & Elton John - Caroline
Giving Up The Ghost a fost unul dintre cele mai ascultate albume în 2010 pentru mine şi, implicit, Brandi Carline, o surpriză extraordinară. Un album pe care de fiecare dată când îl redescopăr, îmi dovedeşte că muzica nu e doar o modalitate prin care împarţi ceva din tine cu cei care te ascultă, dar şi o chestiune de maturitate, de asumare şi de a merge înainte. Aşadar, un album şi un artist matur şi complex.
Albumul poate fi ascultat pe site-ul oficial al lui Brandi, aici.
Brandi Carlile - Before It Breaks

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget