în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

poveste de crăciun: câştigătorul

Scris de răzvan cîmpean duminică, decembrie 19, 2010

Recunosc că nu mă aşteptam ca decizia să fie una dificilă, cu atât mai mult cu cât două dintre textele înscrise în concurs au fost descalificate. Am avut patru poveşti care mi-au plăcut foarte mult; din ele, în final, am ajuns la două. Două texte care sunt foarte bune, din care îmi e aproape imposibil să aleg. Dar, pentru că e vorba de un concurs şi pentru că am anunţat că va fi un singur câştigător, premiul (constând în carte Viaţa Domnului nostru scrisă de Charles Dickens special pentru copiii lui şi pachetul de ceai Demmers
Teehaus Winter fairy Tale) va pleca mâine către Frunză Laura, care m-a făcut să trăiesc povestea ei de la un capăt la altul, care m-a făcut să-mi amintesc de perioada în care, fiind în Bonţida la şcoală, aşteptam cu nerăbdare să îmi lipesc trupul de soba fierbinte. Îmi pare tare rău că n-am putut oferi mai mult de un premiu, dar vă promit că pe anul viitor voi pregăti trei premii pentru cele mai bune trei texte (experienţa de anul acesta îmi arată că o astfel de măsură e necesară). Aşadar, nu vă simţiţi descurajaţi dacă nu aţi câştigat, simţiţi-vă mândri că m-aţi pus în poziţia de a sta până în ultima clipă să decid către cine merge premiul, ceea ce e un lucru mare considerând cât de pretenţios sunt când vine vorba de poveşti. Vă mulţumesc mult pentru participare, vă mai aştept şi la concursurile viitoare, nu doar acesta de Crăciun. Felicitări tuturor şi un Crăciun liniştit!

5 comentarii

  1. Anonim spune:
  2. te-ai abatut de la subiect..si de la " baremul" de acordare al premiului...
    obiectivitatea ta = 0

     
  3. Luminiţa spune:
  4. felicitari si la mai mare! sarbatori fericite! :)

     
  5. Sunt mai mult decât deschis să înţeleg la ce te referi când spui că obiectivitatea mea e egală cu zero.

     
  6. http://www.youtube.com/watch?v=mBKPhD1LIqA

     
  7. Bine ca a venit si a trecut. Acum, poate sa revina Cartea cu pacate la normal?

     

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget