în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

silvia #2

Scris de răzvan cîmpean sâmbătă, august 14, 2010

Dintr-o dată îmi povesteşte despre copilărie. Era fericită atunci, stătea toată ziua în curte cu fraţii ei mai mari şi se jucau. Până când părinţii au divorţat şi mama s-a căsătorit cu un băiat cu zece ani mai tânără decât ea. Pe atunci mama ei avea 28 de ani, iar el 18. În prima săptămână totul a fost frumos. Au avut prăjituri de la nuntă, chiar dacă nu s-au comparat cu cele de la prima nuntă. Din a doua săptămână mama s-a întors la lucru şi el lucra pământul. Stăteau la ţară. Avea zece ani. Părinţii ei s-au căsătorit când ea avea 21 de ani şi el 24, dar erau deja împreună de mai mult de şase ani. Tatăl ei vitreg, care era cunoscut în sat ca un mare găinar, s-a aruncat într-o zi asupra ei, şi-a dat jos pantalonii, i-a ridicat rochiţa şi i-a dat jos chiloţeii
şi a făcut cu ea treburile de oameni mari. Ştia ce sunt acelea treburi de oameni mari pentru că locuiau într-o casă mică şi îşi vedea şi auzea părinţii făcându-le. Nu mi-au plăcut deloc treburile de oameni mari.
Era mai mare cu opt ani decât mine. Mi-a fost frică să afle mama, fiindcă ar fi fost geloasă pe mine. Tot timpul îmi zicea că încerc să îl fur pe tata de la ea şi să-l am numai pentru mine. Nu e adevărat, eu i-aş fi furat pe amândoi doar pentru mine şi fraţii mei. Tata să nu mai meargă la lucru şi mama să nu-l mai înşele cu băiatul ăsta. Şi să fim fericiţi, aşa cum eram când mă jucam cu fraţii mei.
Luni întregi a continuat asta. El se arunca asupra ei şi făceau treburi de oameni mari. Măcar o dată pe săptămână. Îi spunea că e prinţesa lui şi că el o să aibă grijă de ea întotdeauna. Doar că mama s-a întors într-o zi de la lucru mai repede decât de obicei, fiindcă o concediaseră, şi l-a văzut pe el deasupra ei şi ochii ei închişi. A trântit uşa cu putere şi apoi a alungat-o de acasă zicând că a reuşit să fie mai curvă decât mă-sa. Nu a mai lăsat-o să-şi ia chiloţeii pe ea. I-a interzis să se întoarcă acasă şi aceea a fost ultima dată când ele s-au văzut. A plecat la bunicii din partea tatălui, care au trimis-o la internat la şcoală. Cât timp am stat acasă, nu prea mersesem la şcoală, am mai făcut câteva ani şi apoi am început să mă prostituez. Întotdeauna cu ochii închişi.
Am lucrat la început pentru o ţigancă pe care am cunoscut-o la şcoală, unde era femeie de serviciu. Ea mi-a zis că aş putea să-mi fac un rost în viaţă, că mi-ar da un loc unde să stau în vacanţă, dacă în schimb aş accepta să primesc bărbaţi în camera mea şi să mă culc cu ea. Am corectat-o şi am zis Să facem treburi de oameni mari. Aşa, vezi că ştii... M-am dus, am stat într-o cameră murdară şi întunecată împreună cu alte trei colege, Mariana, Andreea şi Raluca. Raluca era cea mai mare şi era deja a doua vacanţă când mergea la tanti Sonia. Mi-a zis să nu-mi fie frică, La început doare şi curge sânge şi apoi te obişnuieşti, nu ai de ales. 

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget