în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

22 ianuarie 2009 - 22 ianuarie 2010

Scris de răzvan cîmpean vineri, ianuarie 22, 2010

S-a făcut un an de când există acest blog. Primul an. Pentru mine e o oarecare surpriză că m-am ţinut de el atâta timp. O plăcută surpriză. Nu voi mai vorbi despre cât înseamnă blogul astăzi pentru mine, despre transformările prin care a trecut sau despre influenţa lui asupra mea, fiindcă am creat o pagină despre asta, aici. Voi spune doar că de acum înainte vor exista un fel de "dacă doriţi să revedeţi" pe partea laterală a blogului cu link-uri către postări vechi de un an şi o pagină de unde puteţi lua o imagine pe care să o puneţi la voi pe blog pentru a susţine cartea cu păcate.
Îmi amintesc cum eram acum un an, puţin mai inhibat, mai dornic de atenţie. Mă bucură faptul că acum blogul e doar o modalitate de exprimare, pe care eu o consider sinceră. Îmi amintesc şi oamenii pe care i-am cunoscut prin cartea cu păcate, oameni care au avut atât de multă răbdare şi bunăvoinţă cu mine încât mă întrebam adesea dacă le merit. Sentimentul pe care îl am acum e plăcut şi înduioşător. Vă mulţumesc pentru toate stările plăcute prin care m-aţi făcut să trec, pentru că aţi citit şi pentru cuvinte în general.

5 comentarii

  1. Mih spune:
  2. În primul rând, la mulţi ani pentru blog :). Apoi multă dorinţă ţie de a împărtăşi cu noi gândurile tale, şi felicitări pentru ce ai creat.

     
  3. Ana spune:
  4. multumesc razvi...momentan ma mai gandesc daca o sa mai scriu pe acel blog...cred ca nu mai identific cu el...probabil voi deschide altul...dar voi anunta pe toti:P

     
  5. Mih, mulţumesc mult >:D<. Cuvintele tale înseamnă mult pentru mine!

    Ana, dacă nu te mai regăseşti în blogul tău, cred că nu e cazul să îl ştergi, dar poţi începe altul care să te reprezinte mai mult. Sau, aşa cum e în viaţa unde nu poţi şterge sau ignora trecutul, poţi să continui să publici pe el pentru că eşti în cuvintele de acolo în maniera în care ceea ce ai scris e sincer şi personal. Decizia, în orice caz, îţi aparţine. Asta e fermecător. Să ai grijă de tine:) >:D<!

     
  6. hain spune:
  7. la multi ani .prima lumanare primul tort :p
    mi-a placut mult sa cunosc acest blog si prin el pe tine . mi-a placut mult sa citesc din el , sa acult muzica . te felicit pentru tot pana acum si promit ca am sa fiu prin preajma de fiecare data sa-ti respir cuvintele .

     
  8. căldură, nu ştiu să-ţi spun altfel, hain. mulţumesc cu sufletul de copil!

     

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget