în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

îţi mai aminteşti crăciunul?: câştigătorul

Scris de răzvan cîmpean luni, decembrie 21, 2009

Spre surprinderea mea, e deja 21 decembrie. Ieri am publicat aici tot ce s-a scris pentru concurs, amintiri care mi-au plăcut foarte mult. Ţin să vă mulţumesc pentru participare şi să vă asigur că mi-aţi făcut ziua mai frumoasă. Însă, fiindcă e vorba de un concurs, trebuie anunţat câştigătorul. Şi felicitaţi, înainte de anunţ, toţi cei care şi-au rupt din timpul lor şi au scris aşa cum sufletul i-a îndemnat.
Dacă ar fi să aleg cea mai frumoasă amintire, aceea ar fi a lui Bogdan, care s-a apropiat cel mai mult de ceea ce căutam, însă Bogdan îmi este prieten şi nu ar fi corect să-i trimit lui cartea. Aşadar, premiul (Colind de Crăciun a lui Charles Dickens) va ajunge acasă la
Luminiţa Cristina, care m-a făcut pentru câteva minute să regret amarnic că nu am copilărit la ţară şi că în schimbul colindului eu primeam bani şi prăjituri, iar ea nuci, covrigi, fructe sau bomboane. Multe, multe mulţumiri!
P.S. Lumi Cris, aştept un mesaj de la tine pe adresa pe care ai trimis şi amintirea ta în care să-mi spui unde anume să-ţi trimit premiul. Felicitări!

2 comentarii

  1. Lumi Cris spune:
  2. Razvan, tocmai mi-ai facut cea mai frumoasa surpriza din acest an! Sincer, chiar nu ma asteptam, am citit majoritatea povestilor, si am fost impresionata de fiecare in parte! Toti meritau sa castige!
    Multumesc din suflet pentru premiu, pe care eu o sa-l consider totusi un cadou, cel mai frumos pe care l-am primit pana acum cu ocazia Craciunului! O sa-ti trimit adresa de livrare intr-un email, si as vrea sa stii ca problema identitatii mele complete pe internet ramane in picioare! :P Acestea fiind zise, abia astept sa raspund urmatoarei provocari lansate de tine! :)

    Sarbatori fericite tuturor, cu multa lumina in case si mai ales in suflete!

    Cristina

     
  3. hain spune:
  4. felicitariiiiiiii!:p

     

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget