în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

îţi mai aminteşti crăciunul?: turcanu cristina

Scris de răzvan cîmpean duminică, decembrie 20, 2009

Craciunul meu de vis

         Asadar, sa incep cu inceputul..ma numesc Cristiana. Stiu, stiu, un nume foarte frumos.Adevarul e ca si mie imi place foarte mult numele meu, mai ales ca se leaga de Christos si de Craciun.Si ca tot am pomenit de Craciun, sa va mai spun ceva despre mine: m-am nascut  intr-o zi cu totul desosebita: chiar de Craciun, pe 25. Deci va dati seama cat de speciala e pentru mine si pentru familia mea aceasta zi.

         Acum ca m-am prezentat revin la concurs.Cea mai frumoasa amintire...sunt multe, atat de multe, de exemplu cand aveam 6-7 anisori si il asteptam pe mos craciun in seara de Ajun, nerabdatoare sa imi primesc cadoul sau cand a doua zi primeam
a doua serie de cadouri cu ocazia zilei de nastere. Dar cea mai frumoasa amintire si cel mai frumos Craciun totodata a fost acum doi ani cand am avut cea mai frumoasa surpriza din viata mea.Trebuie sa precizez ca mama mea de 4 ani lucreaza in Italia, “datorita” nivelul de trai din tarisoara noastra. Acum doi ani urma sa imi serbez pentru a doua oara ziua de nastere fara mama mea, primul, cel de dinainte fiind foarte urat fara ea. Cand m-a anuntat ca nu vine acasa de ziua mea am inceput sa plang.

         Dar, pe 24 decembrie ghici pe cine a adus Mos Crcaiun? Chiar pe mama, mama mea.:d Nu mi-a venit sa cred, dar mi-a picat fisa: Mos Craciun face cele mai frumoasa cadouri posibile pentru ca Mos Craciun exista in fiecare dintre noi. 

         Ps:Poate ca nu e cea mai bine scrisa povestioara si poate ca nu e atat de originala, dar pentru mine acel craciun a fost de vis.Anul acesta insa mama va fi acasa incepand de maine cand trebuie sa vina din Italia si va fi alaturi de mine cand voi implini 18 ani.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget