în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

îţi mai aminteşti crăciunul?: după o săptămână

Scris de răzvan cîmpean marți, octombrie 13, 2009

A trecut exact o săptămână de când am lansat acest concurs şi până acum nimeni nu a trimis amintirea sa pe itimaiamintesti@gmail.com sau itimaiamintesti@yahoo.com. În orice caz, timp mai este, până de Sf. Nicolae. 
Săptămâna trecută am lipsit destul de mult de pe blog fiindcă am lucrat serios la noul aspect al blogului, care va fi disponibil din 15 noiembrie. Am creat o nouă carte, pe care o vedeţi în imaginea de lângă şi am încărcat câteva colinde pe canalul dedicat de pe YouTube. Vă pregătesc câteva surprize pentru atunci, sper să vă placă şi sper că se vor găsi persoane care să participe la concurs fiindcă sunt foarte curios ce vor scrie. Detalii despre cum decurge concursul, dar şi o captură a noului aspect al blogului, peste două săptămâni.

2 comentarii

  1. Stiu ca o sa fiu rastignita pentru asta, dar mie nu-mi plac colindele.

     
  2. P.S. Abia astept sa vad noua infatisare a blogului:D.

     

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget