în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

îţi mai aminteşti crăciunul?

Scris de răzvan cîmpean joi, octombrie 01, 2009

Update: perioada de participare la concurs s-a prelungit cu 2 săptămâni, până pe 20 decembrie
Până la Crăciun mai sunt mai puţin de trei luni şi eu mă declar obsedat de sărbătoarea asta. În urmă cu doi ani am deschis un blog, îi spunea Memories of Christmas (după piesa lui Brook Benton, Beautiful memories) şi acolo am scris cam tot ce mă leagă şi ce îmi aminteşte de Crăciun. Anul trecut am schimbat numele blogului în Îţi mai aminteşti Crăciunul? invitând mai multe persoane să-şi scrie amintirile. Rezultatul a fost destul de bun, considerând că era vorba de un blog necunoscut care avea activitate maximum două luni pe an. Am încărcat colinde şi am încercat să fac (împreună cu Dacian) cel mai frumos blog de sărbătoare.
Anul acesta reluăm povestea, doar că pe cartea cu păcate. Aşadar, începând din 06 octombrie şi până pe 06 decembrie, deschidem un mic concurs pentru toţi cei care doresc să-şi împartă amintirile de Crăciun cu noi. Cel care va trimite cea mai frumoasă postare va primi din partea blogului o carte (Charles Dickens - Colindă de Crăciun), iar dacă vor exista şi alte poveşti care să ne impresioneze (ceea ce sperăm!) le vom oferi autorilor câte un CD cu colinde. Tot ce trebuie să faceţi e să fiţi sinceri în mesajul pe care îl trimiteţi pe itimaiamintesti@gmail.com sau itimaiamintesti@yahoo.com. Începând din 15 noiembrie vom schimba puţin aspectul blogului, făcându-l mai aproape de spiritul Crăciunului, şi vom publica amintiri din concurs. Eu, Dacian şi, dacă doresc, Mircea, Ioana, Hain, Verde Ursuz, Suflet Curcubeu, Ştefan, Octavian, Miruna, Unsolved Puzzles şi Anca vom împărţi din ceea ce înseamnă Crăciunul pentru fiecare.

12 comentarii

  1. O idee MI-NU-NA-TĂ! Aștept nerăbdătoare să văd rezultatul acestei inițiative și voi participa cu plăcere...

     
  2. Suflet Curcubeu: Mulţumesc:)!

     
  3. joacadeamine spune:
  4. Razvan, cu mare drag particip. Pentru mine Xciunul are o insemnatate mai mica din punct de vedere religios (din motive evidente pentru mine si mai putin evidente pentru altii), dar amintiri din perioada Xciunului bineinteles ca detin si da, voi incerca sa le impartasesc.
    Frumoasa idee (ca de obicei)!

    xoxo
    O.

     
  5. Octavian, cu mare drag îţi mulţumesc!

     
  6. Mih spune:
  7. O idee super. Abia astept pe o parte sa se apropie Craciunul. Amintiri legate de sarbatoarea aceasta exista...si le voi impartasi cu drag. Ms de invitatie!

     
  8. hain spune:
  9. bineee..imi place:)multam

     
  10. Nicolae spune:
  11. iarna este cea mai frumoasa perioada a anului ! Iubesc Craciunul , este perioada mea favorita a anului :D

     
  12. Anonim spune:
  13. Nici nu am cuvinte sa imi exprim sentimentul cand vine vorba de aceasta perioada din an, la fiecare colind pe care il aud imi dau lacrimi de fericire si nerabdare sa vina Craciunul, sa fiu cu familia, sa facem bradul, toate aceste lucruri care te fac sa uiti de problemele celelalte. Va multumesc pentru aceasta minunata idee, pentru minunatele colinde postate pe youtube. Craciun fericit tuturor!!!

     
  14. Lumi Cris spune:
  15. Am aflat prea tarziu de concurs... asta nu ma impiedica insa sa ma gandesc cu drag la amintirile mele despre Craciun... sa aveti Sarbatori fericite!

     
  16. Lumi Cris, nu ai aflat prea tarziu, concursul s-a prelungit pana la 20!

     
  17. Anonim spune:
  18. Vreau sa urez tuturor un Cracriun cat se poate de frumos, alaturi cei dragi, si absolut tot ce va doriti. Multa sanatate, impliniri, si pastrati-va sufletele pline de bucurie si bunatate pentru ca asta face treaba sa mearga ca pe roate. Raul

     
  19. Anonim spune:
  20. Am si eu o intrebare,va rog sa imi raspundeti ...chiar asteptam cu nerabdare sa vina craciunul,sa stau sub brad si sa ascult una din colindele dupa contul memoriesofchristmas , cand am intrat azi am vazut ca contul nu mai era,s-a intamplat ceva cu el sau pur si simplu l'ati sters? daca mai aveti colindele va rog mult sa le uploadati undeva,deoarece pun pariu ca ati trezit multe persoane care aveau spiritul de craciun adanc in ei,i'ati facut sa isi aduca aminte de vremurile bune pe care l'eam mai discutat intrunul din colindele acelea.Chiar as vrea cu nerabdare sa le reaud,scz daca am postat undeva gresit,dar chiar vroiam sa aud motivul pt acest lucru. Oricum,daca nu va deranjez puteti lasa aici comentariul sau ma puteti contacta la gaby.gabryell(nu prea intru des).
    Respect,
    Gabriel

     

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget