în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

seriale: cum a început totul

Scris de răzvan cîmpean miercuri, martie 18, 2009

Îmi vine greu să-mi amintesc. Am văzut atâtea, le-am uitat de mult numărul. Însă, îmi place să cred că dacă, într-o zi, m-aş aşeza să le notez pe toate nu aş uita nimic. Mă mint, fac des asta! Pe vremea când PRO TV difuza Xena, prinţesa războinică, Seinfeld, Buffy - spaima vampirilor, Dosarele X sau Ally McBeal am început să prind gustul serialelor. Astăzi pot să spun că sunt slabe (azi, marele Jerry Seinfeld îmi pare prea puţin hazliu), dar ţin minte că atunci mă uitam cu mare plăcere la ele. Pentru vremea aceea, era mai mult decât puteam cere. Mai erau, ceva mai târziu, Salvaţi de clopoţel, Frumoasele şcolii, Roseanne, Pasiuni, Familia Bundy, iar în ultimii ani: Farmece, The Beast, Tru Calling, Arrested Development, Lost, 4400, House, Weeds, The IT crowd, Dead like me, Pushing Daisies, Dexter, Kyle XY, Heroes, Scrubs, Lie to me, Breaking Bad, The Mentalist şi Dollhouse. Sunt sigur că am uitat ceva.
Am reunţat la televizor de cam o jumătate de an, dar la seriale nu am putut renunţa. De cam doi ani urmăresc tot mai multe seriale, iar miercurea viitoare o să încerc să scriu despre unul dintre ele.

7 comentarii

  1. Si eu am fost maaaare devoratoare de seriale:D.

     
  2. Doar ai fost:(?

     
  3. andreea spune:
  4. Am vazut si eu o buna parte din serialele pe care le-ai urmarit in ultimii ani.. si ma gandeam sa-ti "completez" putin lista ( hope u don't mind ).

    Ar fi de mentionat Carnivale. Destul de noi si interesante (zic eu) sunt Cast Offs si Misfits - si oarecum merg pe o idee similara. Apoi mai e Damages care merita incercat. Californication.. dar probabil ca de asta ai auzit. Si cred ca ar trebui sa incerci Mental ( Nu e The Mentalist.. nu e nici o confuzie ), mie mi-a placut.

    Cam de astea-mi amintesc acum. S-ar putea sa mai fie :)

     
  5. Andreea, mulţumesc pentru sugestii! Damages am văzut, inclusiv episodul cel mai recent, iar Mental l-am văzut până la final. Promit să încerc serialele celelalte, chiar mă gândeam că nu prea am ce vedea, aşa că recomandările tale au venit la momentul potrivit! Dacă o să mai ai şi altele, te rog să îmi spui!

     
  6. andreea spune:
  7. Revin, cu riscul de a deveni "stresanta".

    Un serial nou e Parenthood si din cate am vazut.. pare promitator.

    Si ceva mai relaxing, niste comedii mai "ciudate", daca esti fan al genului.. Modern Family si The Middle.

    Last but not least.. cateva idei muzicale :)
    http://twitter.com/witself

    17 martie 2010, 20:39

    Adăugaţi o fotografie pentru profil
    Previzualizaţi
    Schimbaţi imaginea
    Selectaţi o imagine pentru încărcare

    De pe web

    Această imagine va fi adăugată la profilul dvs. Blogger şi va apărea lângă comentariile noi.
    Revin, cu riscul de a deveni "stresanta". Un serial nou e Parenthood si din cate am vazut.. pare promitator. Si ceva mai relaxing, niste comedii mai "ciudate", daca esti fan al genului.. Modern Family si The Middle. Last but not least.. cateva idei muzicale :) http://twitter.com/witself

     
  8. Andreea, la Parenthood am vrut să mă uit săptămână trecută, iar din Modern Family am văzut vreo două-trei episoade. Cu timpul o să mă uit la ele, chiar dadă îmi pare exagerată comparaţia între Arrested Development şi Modern Family.

     
  9. Misfits! L-am vazut si mi-a placut foarte tare. Bine, m-a frustrat finalul destul de tare, dar asta are legatura mai mult cu faptul ca sunt claustrofob. Oricum, o recomandare foarte buna, multumesc. O sa le incerc cu timpul si pe celelalte!

     

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget