în aşteptare #1. (10.01.2011)

În lumina slabă a camerei sale, dar, mai ales, în lumina tuturor celor întâmplate, îşi aştepta sfârşitul. Avea să vină, ca aproape tot ce i s-a întâmplat lui, în totalitate normal, chiar banal şi vechi. Ca şi ziua aceea în care, întorcându-se acasă de la câmp, îşi ducea în căruţă soţia moartă. A murit în câteva secunde, fulgerată. Îşi aduce aminte cu groază, dar mai ales cu ruşine, de ziua aceea şi de privirle curioşilor în căruţă, unde, puţin schimbată la faţă, stătea întinsă femeia de care îl lega până atunci o viaţă. Viaţa care îl lega de acea femeie din care sufletul a încetat de ceva timp să mai fumege.
[citeşte continuarea...]

creaţie: de ce tu?

Scris de răzvan cîmpean vineri, martie 06, 2009

Aş vrea să te aştept. Te-am aşteptat de atâtea ori, nu ştii? Cum să uiţi de banca de la Someş pe care mi-am lăsat durerea şi pe care tu, în chip ciudat, ai transformat-o în amintire? Sau, la fel, cum bordura de la autogară azi nu mai înseamnă nimic pentru tine? Nu, nu pot să cred că nu mai eşti cu mine la coadă la magazin! Nu vreau să accept! M-am schimbat atât de mult? Nu, tu m-ai schimbat! Acum mă priveşti din fiecare tramvai, eşti în fiecare cuvânt pe care toţi cei grăbiţi îl scuipă înspre mine. Dar m-am obişnuit, nu e ca şi cum tu nu m-ai fi învăţat asta! M-ai pregătit şi simt că doar atât ai vrut. Oare ai vrut vreodată să-ţi fiu prieten? Asta am înţeles şi apoi ai fugit spre alţii. În fiecare zi faci asta! Ţi-am greşit atât de mult? Te văd acum într-una din sutele de poze pe care încă le mai păstrez, te aud în Imnul României şi te simt cum nu mă scapi din privire. Mi-e drag să te ştiu atât de aproape. Hai pe adidaşi, odihneşte-te! Promit să am iar grijă de tine! Eşti doar în mine sau chiar ai existat? Şi mai ai curaj să-mi spui că-s nebun... Da, nebun a fost tot timpul în care m-ai cucerit! Dar oare de ce m-am lăsat cucerit tocmai de tine? Aveam deja lanţuri, la ce folos să le aduci pe ale tale? Azi m-ai prins, ştiu că ai văzut că ţi-am zâmbit. O, drag oraş, ce-aş fi fără de tine?

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Adresa de email (abonarea trebuie confirmata):

O colecţie de obsesii, pasiuni şi frământări din mine, un loc pe care îl cizelez şi-l modelez permanent după firea mea schimbătoare, o oglindă difuză a ceea ce-am fost şi încerc să fiu. Un blog scris nu atât pentru a fi citit, dar pentru plăcerea nebună de a fi scris. [detalii]
A apărut o eroare în acest obiect gadget